Нормативно-правові документи щодо організованого початку
2022/2023 навчального року

Лист МОН від 14.09.2022 №1/10686-22

Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному році

Лист МОН від 06.09.2022 №1/10258-22

Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році

Методичні рекомендації до проведення 01 вересня 2022 р. першого уроку "МИ УКРАЇНЦІ: ЧЕСТЬ І СЛАВА НЕЗЛАМНИМ"

Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальному році

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу і викладання навчальних предметів у школах у 2022/2023 навчальному році

Лист ІМЗО від 15.08.2022 № 22.1/10-1080

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

Лист МОН від 02.08.2022 №1/8794-22

Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 ​навчальному році

Лист МОН від 26.07.22 № 1/8462-22

Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану

Лист МОН від 11.07.22 № 1/7707-22

Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану

Лист МОН від 27.06.2022 № 1/7035-22

Про підготовку до початку та особливості організації освітнього процесу в 2022/23 навчальному році

Постанова КМУ від 24.06.2022 № 711

Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні

Наказ МОН від 01.04.2022 №289

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти

Наказ МОН від 30.07.2021 №868

Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення

Постанова МОЗ від 06.09.2021 №10

Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Наказ МОН від 13.07.2021 № 813

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти

Наказ МОЗ від 25.09.2020 №2205

Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти

Наказ МОН від 08.09.2020 №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224

Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників

Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти

Науково - методична робота у Ніжиловицькій гімназії - це спеціально організована, цілеспрямована діяльність педагогічного колективу, яка є головним структурним елементом здійснення освітньої діяльності і пов'язана з підготовкою освітнього процесу, його забезпеченням і удосконаленням; яка активізує самоосвітній потенціал педагогів, спрямована на розвиток їх педагогічної компетентності, сприяє підвищенню кваліфікації.

Мета науково - методичної роботи - підтримувати діловий тонус педагогів, допомагати в подолані труднощів, сприяти розвитку творчого потенціалу вчителів.

Всі наші педагоги такі різні, але безмежно закохані у свою справу, цінують прекрасне, прагнуть досконалості. А найголовніше - вони люблять своїх учнів, адже школа через учителя вчить дитину жити у світі прекрасного, щоб краса світу творила красу в самій людині і навпаки. В цьому процесі немає головного і другорядного, як немає головної пелюстки серед багатьох пелюсток, що створюють красу квітки. Тут усе головне - і урок, і взаємини між учителем і учнем, і позаурочна діяльність.

Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок, вмінь. Для підвищення ефективності функціонування системи науково-методичної роботи у загальноосвітньому закладі при плануванні роботи враховувалися вимоги, які випливають з об'єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів:

НАПРЯМКИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Методична робота є важливою складовою освітнього процесу й спрямована на вирішення завдань з підвищення якості освіти учнів на основі комплексного підходу до вдосконалення змісту, організації й методів навчання.

Основними напрямками методичної роботи є: перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;  організація системи підвищення педагогічної майстерності молодих педагогів; аналіз забезпеченості освітнього процесу навчально-методичною літературою, навчальними і методичними посібниками і методичними рекомендаціями; вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість школяра; організація виставок педагогічних досягнень педагогів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури; сприяння у розширенні сфер застосування інформаційно-комунікаційних технологій шляхом створення власних електронних підручників, посібників, електронних портфоліо, презентацій, тестів та програмного забезпечення освітнього процесу; допомога у підготовці вчителів до атестації;

Центрами науково-методичної роботи у школі є:  педагогічна рада; методична рада; методичні об'єднання.

З метою підвищення професійної майстерності вчителів використовуються різноманітні форми методичної роботи: навчально-методичні конференції, збори, засідання методичної ради, засідання шкільних методичних об'єднань з навчально-методичних питань; семінари, конференції, педагогічні читання з актуальних питань виховання і навчання, конкурси професійної майстерності; предметні тижні (декади); відкриті та інструктивно-методичні заняття; майстер-класи; контрольні та взаємні відвідування занять; виставки педагогічних досягнень педагогів; аналітичні дослідження з питань методики навчання учнів; методичні консультації; індивідуальна самоосвітня робота вчителів;  індивідуальні та групові консультації, надання конкретної методичної допомоги з питань планування роботи, визначення змісту, форм методичної роботи.

с.Ніжиловичі, вул.Першотравнева, 2
Всі права захищені 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати